updaaate

UPDATE FROM ESPAAAAANJA!!! haha woho. saknat mig?! vet att ni har :D sitter iaf i data rummet, fet bra vi har våra riktiga datorer osv osv.. julafton idag!! shit det har varit väääärsta snöstormen hära!!! :O eller inte . jag har legat och solat, tro det eller ej men; det var första gången jag gjorde det sen jag kom hit!! jappjap, det har varit helkasst väder, hela jävla europa har haft regnväder. det har sugit :( men idag var det sol & varmt iaf, hoppas det fortsätter så :)

har kollat lite bloggar, och alla värkar ju ha det bra hemma! jag har det också bra annars, har shoppat massa och myst med the family. fick lite små julklappar idag också. en söt klänning från jc, två par trosor, en bh, en ny body splash & body lotion från victoria's sectret!! och typ lite pengar osv. men det är ju utomlandsresan somär själva julklappen aa ni fattar.

pallar inte skriva mer nbu. men jag har det bra iaf så ni vet det :) vi kanske hörs nått mer, annars skriver jg när jag kommer hem!! puss på er i snöiga sverige .

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Hahaha!! Aa det klart!:) <3

2009-12-28 @ 02:32:42
URL: http://tenheggeler.blogg.se/
Postat av: felicia

tack! :P <3

2010-01-05 @ 19:50:07
URL: http://tenheggeler.blogg.se/
Postat av: Malin

Lotta! Börja blogga ! :) <333

2010-01-06 @ 16:14:17
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

lägg ut bilder från spanien:/en som kolar din blogg varje dag

2010-01-07 @ 12:57:05
Postat av: ohnikis.blogg.se

nämen vadå seg uppdatering !!-.-

2010-01-09 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0