Don't worry

Hejsaaan! Kom precis ut ifrån duschen. Älskar att duscha länge och varmt, grymt skönt!
Skolan har fan blivit värre och värre, jag vet inte varför, men det är typ att jag bråkar mera med vännerna och sånt.. Jag är glad när jag kommer till skolan, sen typ är det ju mensverk, satt jag blir typ irriterad på det minsta lilla sak! Så jobbigt.. Kan inte göra något åt det heller. Men hemkunskapen gjorde allt bättre, jag och Ludvig hade deg-krig. Hahahaha, vi kasta typ bröd deg eller va det va på varandra, det va grymt kul!

Efter skolan gick jag och Felicia hem til mig och typ chillade, pluggade och snackade lite. Sen drog jag på träning, tur att Ingird går i fotbollslaget, haha det är fan hon som gör träningarna roliga (x . Nu gör jag ingeting, och ska fortsäta göra ingeitng, pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0