Hej, jag hatar min fågeljävel galet mycket

Heeej! Vaknade för kanske 1 timme sen, låg kvar i sängen och degade. Har precis ätit frukost. OCH jag vill bara säga att min GRYMT STÖRANDE FÅGEL sitter på min hand nu medans jag skriver -.- !!!!1
Vill också säga lycka till till bästavännen Louise som ska opereras idag, det kommer bli jättebra gumman!
OCH NU JUCKADE FÅGELJÄVELN PÅ MIN HAND OCKSÅ :@ !!!!
Idag ska jag vara med my brother from another mother, ALICE DA RANDOM KID =) Det kommer bli kul. Vi hörs senare!



ÅÅÅH NU SPELAS "HOT N COLD" PÅ MTV :@ JAG HATAR LÅTEN GRYMT MYCKET! SAMMA MED POKERFACE, SERIÖST ALLA RADIOKANALER/MTV. NI BEHÖVER INTE SPELA DOM LÅTARNA 98249324712 GÅNGER PER TIMME!!!!!!!!!


Hahaha AS gammal bild på HSK. Fan vad små vi va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0