Hiss & Diss - Melodifestivalen är i Malmö.

I kvällens Melodifestval, som befann sig i Malmö, så vill jag hissa;
Agnes! Hon är så otroligt söt, och hon hade den klart bästa låten ikväll också. På senaste tiden så har ju hon ryckt upp sig från sitt typ ballad tema till lite mer disco. Forstätt så! Darin! Ååååh, är han inte för söt?! Eller vad tycker ni? Låten passade inte han, men jag kan bara inte motstå att gilla han iallfall. Sarah Dawn Finer har en grym röst, och låten va inte den bästa, men när man lyssnade vad texten handlade om så var den fin. Och programledaren, som förut var för mycket!, har blivit bättre & roligare tycker jag.
Men jag vill dissa;
Dansbanden! Åh herreguuud. Det här är faktiskt en melodifestival, då kan ju ingen jävla dansbandsmusik vara med! Nej, ni får faktiskt ta och stanna vid era platser på dansgolvet för 50 plusarna. Operasångerskan.. som gick till finalen?! HALLÅ? Vad har hänt med Sverige egentligen? Opera, seriöst. Det platsar absolut inte i en melodifestival. Gammla tanter som sjunger galet tråkiga ballader. Vissa ballader är fina och bra, men inte den ikväll!

Vad tycker ni om kvällens Melodifestival? Hiss eller diss?


Aaaaaah, seriöst kolla vad het Darin är! *dregglar med vidöppen mun*

Kommentarer
Postat av: Louise

Lotta tyst, dansbandet ägde alla! hahahhahahahahahaha :D

2009-02-28 @ 22:09:00
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

aa, visst vaddå? :)

2009-03-01 @ 00:00:50
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: elin

Sv: Texten jag har i mina inlägg är Tahoma, och så har jag 12 px i storlek på texten.

hoppas det hjälpte!

Tack så himla mycket! :)

2009-03-01 @ 00:02:00
URL: http://eichy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0