Jag älskar dig Louise












Bilder på mig, vänner & hemvägen.

Hej på er! Alltid skönt att måndagar är över, och nu är det ju snart sportlov också!! Skönt att få sova ut varje dag :) Måndagar är annars chill, och på NOn så fick vi reda på provresultaten, hm . belv lite besviken.. jaja. Satt det ändå vi gjorde va att sitta och snacka medans Leif visade resultaten för alla. :)

Skoldagen annars var inte bra alls. I förra inlägget så skrev ju jag att jag va ledsen, så när jag skulle berätta för Louise vad som hade hänt så började jag storgråta.. Vi stod där och kramades i typ 10 minuter.. Tack för att du finns Louise gumman, det känns mycket bättre när du finns där och stöttar mig.. Well. Somsagt, det kommer gå över..

Snart ska jag upp och klippa till luggen i vby. Annars brukar mamma klippa mig, men nu så tänkte hon att det skulle bli snyggt gjort, ska nämligen göra en grej på fredag!! :D Gud vad kul det ska bli :) Skriver mer om vad det är för nått sen. Pussar! <3

Kommentarer
Postat av: louise

DET ÄR DET JAG ÄR TILL FÖR GUMMAN, FINNS ALLTID HÄR BÄSTAVÄN! ÄLSKAR DIG OTROLIGT! <3

2009-02-16 @ 17:18:14
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: maluin

Fina bilder (a) <3<3

2009-02-16 @ 21:33:39
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: agnes

omg mitt hus syns ;)<3

2009-02-17 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0