Klickklack

Nu sitter jag här, utmattad.. Har vart en hel dag på stan. Det av trevligt =) Mmin brors flickvän Joanna, jobbar på ett café i närheten av där vi va, så vi gick in där och överaskade henne :) Åt en skitgod lunch, någon pasta grej. Vi gick runt i alla möjliga affärer. Sen åkte vi till vby för att typ hyra skidor för skolan ska till romme på fredag.. ;p

Har ju ingen megaultrasuperduper bra camera, jag kör med min mobil och familjens gamla digitalcamera, satt bilderna är som dom är. :)


Tog en smyg bild på Joanna, sjukt söt! Tihi :)


Lunchen var verkligen jättegod!





Marinblå chinos från Gina. Visst, alla har såna nu, men till sommarn tyckte jag att det skulle vara rätt snyggt att ha såna iallfall :)


I Vby gick vi en sväng på MQ. Hittade den här söta toppen!


Hemma hos Malin prövade jag såna här, fast svarta. Dom kostade 599 kr. När vi gick in på Scorett så såg mamma dom här bruna, och gissa? Det va 70 % på bara dom bruna. Inte dom svarta. Vilket jävla fynd! Priset blev 180 kr!! Mycker finare på än vad dom ser ut på bilden.. =)



Så... vad tycks? Puss! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jättefina grejer :)

2009-02-01 @ 20:41:03
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh jag vill också ha chinos från Gina, fast i en ljusare färg :) men det blir verkligen aldrig av att jag köper ett par!

2009-02-02 @ 13:52:27
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0