Min alla hjärtans dag

Hejhej! Har precis käkat.. plankstek! Sjukt gott. Hm, idag så sålde vi ju först bullar och sånt i åkermyntan, vi fick ju fan mkt sålt :) jag, Emma, Ingird och Linn stod först utanför det dära konditoriet, hahaha, fast vi blev "sparkade" därifrån, bara för vi fick alla deras kunder, satt vi fick gå längre fram. Hahaha synd för dom.
Efter va det träning som gällde, så jäääkla jobbigt ! 2 timmar ... aah . Aja, efter det drog jag, Alice och Malin til vby :) vi skulle se på bio, men vi skippade det, Det blev inget köt för min del ;( förutom godis (a) Så ikväll blir det att tjocka sig framför tvn, har en film som jag ska se :)
Hur har eran allahjärtansdag varit? :D <3
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0