Picasa 3

Håller på och trixar lite i Picasa3. Kenza skrev att det är där hon redigerar sina bilder, så jag ladda ner det och det är riktigt kul faktiskt. Jag fattar ju ingenting om photoshop, men det här är precis lagom konplicerat för min del :)
Somsagt va jag med Alice da random kid idag, vi hade kul som vanligt :D sen så gick jag och mamma på ett aerobik pass! Ohhh, det va ju riktigt svettigt. Mina danskunskaper lönade sig liiiite. Jobbigt va ordet!
Och imorgon åker jag och familjen till romma! Wohooo :D har längtat efter att få åka skidor igen ända sedan skolan åkte till romme. Jag kommer vara borta till onsdag, satt ingen bloggning för mig då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på nya skor såhär till våren? Kolla in mina favoriter från Brandos i mitt senaste inlägg :)



Puss och Kram

/Linnéa

2009-02-24 @ 14:05:31
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Malin

picasa 3 är jättebra! ;) <3<3

2009-02-26 @ 22:07:41
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0