!#!&"#/!"#(!"#)=U/&#¤"

Tjena! Kom alldeles nyss hem, gick sent idag. FYFAN vad dagen var dålig. Eller själva dagen var bra, va as glad och hade glad och så.
Men det börjar på gympan.. Felicia får typ damp på 2 i vår klass, och sen på Kenne (vår idiotiska lärare) och så typ skäller vi på varandra. Och jag va inte med på gympan för jag glömde kläder, så säger jag nått med "men jag ska ju ändå inte vara med på gympan!" Och då säger han :"MEN DÅ HAR DU FAAAAN INGET ATT SÄGA, SÅ BACKA ETT STEG BAKÅT OCH SKIT I DET HÄRA" Asså han typ skrek åt mig. Och vi hade alla tre hallarna, satt jag gick in i hby hallen och skulle prcis dra från lektionen, för jag orkade fan inte vara kvar, men då typ kommer han fram och snackar med mig -.-

Och sen på matten, vi hade mattediagnos. Och Alice hade slut på pengar på sin mobil, så hon smsade sin typ pojkvän från min mobil, så ställer han hennes pojkvän en fråga till mig och då svarar ju jag såklart. Så lägger jag mobilen i knät. Sen så typ kollade Alice på sin mobil eller nått, så märker EVA FUCKING HENRIKSSON det, och sen så ser hon min mobil också så hon tar bådas mobiler -.- Sen typ snackade vi LIIITE. Ingird sa nått till mig, och Fie sa nått till Alice. Då säger Eva att hon ska snacka med oss efter.. Hm, och självklart så säger hon att vi inte kommer få godkänt på provet PGA DET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASSÅ JÄVLA "!#/!"#&!"#/!"%&!"/!½#!"/¤() !!!!!!!! Är så jäääkla arg på henne. FAAAN vad skönt att hon ska byta till Smedshagsskolan på fredag!!!!!!!! Imorgon är sista lektionen med henne, ska fan gå och fira.

LÅngt inlägg, men fan värt att läsa!
Dagen kommer bli bättre, det är nämligen dans idag :D:D:D Hoppas vi lägger på nått nytt på dansen! Hur har eran dag varit? KRAM!

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

hahaha, alla lärare slutar när vi sjuor började :P<33

2009-02-26 @ 22:28:18
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0