Sorry people

Fööööörlåååt! Jag vet, jag kom hem i onsdags, men då va jag med Romina och Bella och orkade verkligen inte blogga varken igår eller idag! Men nu får ni veta hur mina senaste dagar har varit =)
Tisdag. Vi åkte hemifrån, upp till Romme, det tog typ 2 timmar. Vi åkte skidor hela dagen, tills typ klockan 4. As härligt va det! Nästan folktomt (okej kanske inte, men inte mkt folk iallfall!) Vi åkte till hotellet och sen stack jag, mamma och Joanna till Kupolen, Bårås shopping lya. Inget vidare asså.
Onsdag. Vi åt en god hotell frukost, och stack till backen igen. Vi fick favoritbackar och vi dyrkade dom. Vid typ halv 4 började vi packa in oss i bilen igen, och vi åkte hem. När vi åt lunch vid nån stuga i backen så blev det soligt, satt vi satt ute och sola =). På kvällen ringde Romina och Bella och undra om jag ville slagga med dom, satt dom kom hit och vi dansade och hade kul :)
Torsdag. Idag vaknade vi runt 12. Vi åt nudelsoppa till lunch och sen chillade vi ett tag. Sen följde jag och Roman Bellan till bussen och sen gick jag och Roman på en härlig prommis runt vattnet, ånbåtsbryggan ''spången''. Mysigt! Vi satte oss där vi hade badat en gång i somras, och pratade om hur mycket vi saknade sommaren. Åååååh! =( Ge mig sommar! Well, ska ge er lite bilder nu :) Enjoy!


Riktigt kalla och shhöööna va vi när vi åkte omkring =)

Bror och jag. HAAHAHAHAAAAA kolla min sexiga hjälm (aaa) :D

Här bär det aaav!

Haha vilken jävla min jag gör!

Snö

Wiiiiiiheeeo


Fuckyoufingret kom upp mot lilla Kalle.....

..... för att han sa att han ''lekte mig'' genom att ta ''egobilder'', bara för att jag skulle kolla hur jag såg ut, så va han såklart tvungen att spela mig -.- daaaaah

tisdan, redo för att åka skidor!


Om du nånsin skulle läsa min blogg kalle och se det här, så är det hämden för allt du gjorde mot mig i romme :) extremt snygg när han sover.
Det va allt från Romme.. Nu får ni se från promenaden! *wohooo*


Hehhheeee , jag typ slår(?!) romina.

Här badade vi i somras en gång, ah va kul det va ''/


Romina kommer hoppa upp och pussa mig när hon ser att jag har lagt upp den här såsöta bilden på henne! :D

Älskar dig bästavän!

Det smälte regält på bergen. Våren är påväg :D :D :D

Haha jiddrans massa bilder ni fick där :) och en sak till! Jag har klippt mig :) topparna. Det blev bra. Det är alltid skönt att känna på håret och känna att topparna är lena än att känna att det är sjukt slitet. Jája. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

sötnosiga bilder gumman <33

2009-02-26 @ 22:37:52
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Olivia

HÄRLIGA BILDER :D !

2009-02-26 @ 23:04:38
URL: http://lillalexs.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte fina bilder lotta! :) älskardig <3

2009-02-26 @ 23:22:43
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: E M M I E

fin blogg!

2009-02-27 @ 10:40:48
URL: http://thelipgloss.blogg.se/
Postat av: Louise

jättefina bilder!

2009-02-28 @ 22:08:05
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0