Wrong Number

HEjdär! Kom precis ut från duschen, har vart på träning. Ah fan vad det är jobbigt att träna när det är sånt här väder!

Hmm.. juste! Jag sa ju förut att jag skulle göra en kul sak imorgon.. Undrar ni inte vad det är? ;o Jag tror fan det här är det sista ni gissar på. Jag ska spela in en reklamfilm imorgon!! :D Eller jag, Louise, Felicia och Romina ska vara statister, alltså vara i bakrunden. Julia Cenner (hon som va med på den dära anaroxia reklamen förut blabla..) Hon ska stå och göra nått där framme :) Riktigt kul ska det bli!!!! :D VÄRSTA KÄNDIS JAAAAAAAO. HAHAHAH nerå, Men den kmr ju visas på tv senare.. =) hihi. Jaja, nu ska jag gå och äta stuvade makaroner med korv , woho :D

Du som undra vilken skola jag går i, jag går i Hässelby Villastad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0