23:13

nu har jag fixat designen!!!!!!! fin eller hur? (okej egentligen va det louise satt fixade satt jag fick upp bilden, och bakrunden och satt det blev svart färg på överskriften!) men jag fixade bilden och texten : )
aja jag har fått en ny säng idag! *glaaaad* min andra va grymt skön men jag ville ha en bredare osv.. jag kan ta kort någon gång satt ni får se ;) just nu sitter jag med LOUISSSEW vi typ tjockar oss som fan med godis, chips och läsk . min kladdkaka jag gjorde åt vi utav också :) puss!


hur mobbade va vi? hahaha vi kände för att leka titanic på nån färga med fotbollen :P woho

Kommentarer
Postat av: louise

hahahaha jävla mobboffer vi va hahahah :D

2009-01-22 @ 18:34:24
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0