Bluelamp.

Hej! Kom nyss ut ifrån duschen. Skönt med en lång varm dusch.
Idag efter skolan gick jag hem till Alice =) vi körde guitar hero, sen så satt vi vid datan. Riktigt kul hade vi. När jag skulle hem så hämtade Kalle mig vid typ folketshus, så precis utanför Alice ytterdörr, så halkar jag på isen på trappan och ramlar pladask ner på rumpan! Hahahaha, snacka om att vi garva!!


haha alice och hennes "coola" blåa lampa. hon kommer älska att jag lägger upp den här!


"LOTTA <3" skulle blivit hjärta alice, men så blev det inte =) brödet gjorde jag på hemkunskapen!

PUSSIGULL!


Kommentarer
Postat av: Alice

haha men vafan :P <333 puss

2009-02-02 @ 20:39:09
URL: http://aliceedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0