GUITAR HERO I PLUGGET

Tjena! =) sitter och äter risifrutti. Det är fan jättegott ;p . Kom hem för ett tag sen, veckans längsta skoldag. 20 över 4. Fast snäll som Leif är så slutade vi tidigare.. =) Hade as mycket hål timmar idag. Daniel var borta, satt vi hade typ 1 håltimme från 20 över 8 - halv 10.. (fan man kunde ju sovit den tiden!) och sen 2 och en halv timmes håltimme vid lunchen. Då gick jag, Alice, Felicia, Hanna och Malin hem till Hanna och beställde typ mat gfrån gula krogen hihi =)

Innan det så gick jag och Alice ner till Lidl. Våran skola har typ xbox och sånt i fritiden, satt man kan köra fotbollsspel och sånt där skit på tv:n. Och nu har dom fått GUITAR HERO!!! =) fett kul, satt vi körde det mot Kasper. Haha riktigt kul. Förut va det SINGSTAR! också :o undra vart det tog vägen? :(

nu har inte jag nått mer att säga, hur har eran dag varit? Kram!


MYYYYY DARLING!!! :D VEM ÄR INTE KÄR I HAN LIKSOM?!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag är INTE kär i han, jag är kär i min kille från step up vafaaan!

2009-01-28 @ 20:09:14
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: louise

okej ibland är jag kär i den här också.. hahahahha

2009-01-28 @ 21:32:36
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0