photos

Hej på er! Somsagt så sov jag hos Kajsa, vi hade det mysigt. Vid 9 tiden gick vi och köpte chips och läsk på preem. Sen gick vi hem och typ la oss och hade SATC maraton. Haha även om vi bara såg typ 3 cd:ar =) Vi somna runt 4 och vakna vid 11 hihi :) Senare kom Emma, då såg vi lite mer på SATC, och Julia va tvungen att gå hem.. Så då gick jag, Alice, Emma och Kajsa till åkermyntan och köpte godis, sen gick vi hem till Alice och mixtrade låtar på hennes data, hon har ett sjukt ballt program! Håller typ på och ladda ner det nu =) Btw. Idag kom mamma hem också =) hon har vart hos mormor. Puss!

Alice & jag i Hbyhallen i fredags =)


Louise underbart söta lillesyster Tilde! :)

 
Jag, Alice, Kajsa och Emma :)


Kajsa som mixtrar låtar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0