Tidsfördriv.


Dig:
1. Hur lång är du?
160 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Rik? Vetefan.
3. Vad pluggar du? Grundskola
4. Har du långt hår? Ganska, vill ha längre!
5. Vilken hårfärg har du? På vinter typ cendré eller vad det heter. Sommar solblekt & blont som fan.
6. Sminkar du dig? Yes
7. Använder du läppsyl? Tar av andra.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart
9. Har du kysst någon idag? Nej

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop?
 Japp :)
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Dum fråga :S båda är lika bra.  
3. Hur många syskon har du? En storebror
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Hm.. "Vafan ska du göra det för? ;p"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Eeh.. kanske pasta och köttfärsås?
6. Hur många ställen har du bott på? 2
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Om min fågel räknas i familjen, så är det verkligen han!
8. Vilken familjemedlem är snällast? ?
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Hitta på? Umgicks mkt med Kalle på gran canaria i julas.

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Louise.
3. Har du kysst nån kompis? Haha nej .
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Hm, ja.
5. Vem har du varit kompis med längst? Av dom jag är med nu? Har ingen kontakt med dagisvännerna längre, isf typ Julia Cenner och nåra av dom jag gick i 6års med..
6. Vem känner dig bäst? Romina.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Det kommr jag inte ihåg. Brukar vara rätt bra på att lösa bråken. 
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Hur kan man hata en tröja? Brukar inte säga direkt "shit vilken ful tröja du har!"
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nja.

Kläder:

1. Vad har du på dig idag? Joannas "Östra Real" mjukisbyxor, ett svart linne och en vit puma tröja.
2. Har du bytt om idag? Yes.
3. Favorittröja? Har ganska många.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Jeans, beror på vem det är
5. Har du gett bort kläder nån gång? Yes.
7. Har du handlat kläder genom internet? ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Haha nej? :s varför skulle man?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? ingen aning.
10. Vad använder du för skor? Typ beiga eller svarta höga stövlar.. idag gympaskor.

Vågar du:

1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Jag tror det.

3. Vara dig själv? Ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Yes
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Singel
6. Pierca dig? Vill ha i naveln.. =)
7. Ge dig på utmaningar? Beror på vad

8. Ha sex på offentlig plats? Usch nej.
9. Vara omogen? Ja,
10. Äta små kryp? Nej aldrig!

Skolan:
1. Vad heter din skola? Hässelby villastad.

2. Vad heter din favoritlärare? Hm, Fredrick (*DREGGEL*) eller Leif.
3. Vad är ditt favoritämne? Musik, H.K och idrott är väl okej. Bara för att klassen har så jävla kul då. ;p
4. Snyggaste läraren på skolan? FREDRICK, LÄÄÄÄÄÄÄÄTT!!!!!!
5. Fulaste läraren på skolan? Eh? Har inte så mycket koll på de lärarna jag inte har, Eva Henriksson är sjukt äcklig.
6. Tråkigaste ämnet? Engelska, och typ SO.
7. Har du skolkat mycket senaste året? Nej.
8. Hur tar du dig till skolan? Går eller får skjuts.

Någon:

Som förstår dig: Vissa vänner.
Som du saknar: Felicia.
Som du längtar efter: Många!
Som du hatar: Några få.

Vem:
Kramade dig senast: Alice
Pussade dig senast: Haha, mamma tror jag :s
Var du hos senast: Alice
Ringde dig senast: Romina.
Ringde du senast: Romina

Jag:

Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: Ja.

Är rädd för att bli övergiven: Njae
Svär ofta: Mm .

Sjunger i duschen: Haha, japp
Är en morgonpigg person: Nja ibland.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan:
Är kär i kärleken: Wtf?
Skrattar åt mina egna skämt: HAHA JAA
Vill ha barn: Jora, fast inte nu


Har du:
Piercingar: I öronen
Syskon: Ja
Pojk/flickvän: Nope.
Jobb:
För många vänner: Nerå
Rymt hemifrån: Haha nej.
Färgat håret: Nej, bara slingor typ 2 gånger
Bra självförtroende: Ja, sådär.

Sagt "jag älskar dig" till någon: Väldigt många gånger (=
Varit kär: Ja typ.
Gjort något olagligt: ??
Somnat i skolan: Nja, nästan-
Brutit ett ben: Nää.
Tappat bort mig i min hemstad: Aa :s
Sett en fallande stjärna och önskat: Japp!
Varit otrogen: Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Kommer inte ihåg :s

Smugit ut utan lov: Komemr inte ihåg :s

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Aa
En hemlighet som ingen vet: Några stycken.
Varit på en blind date: Haha neej!
Sovit en hel dag: Nej, nära på kanske..
Somnat gråtandes: Ja, det har hänt..

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: Varje dag
Ha ångest: njae
Drömma mardrömmar: nej, inte så mycket nu längre..

Klä dig i svart: yes
Hata folk: .

Lita på folk: Bara några!

Sista personen som:
Sov i din säng: Jag, och hm typ Louise?
Fick dig att gråta: Vill inte säga det här.
Du delade en dricka med: Ingen aning.
Skrek på dig: Alice (inte bråk skrik, utan glatt)
Du fick sms från: Martin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0