vällingby


Jeans från Bikbok, Tröja med kort ärm, H&M. Klädval idag.


julklapp av romina! TAAACK ÄLSKLING, JAG ÄLSKAR DEN!








dagens shopping! super rea på gina, jeansen fick jag för bara 99 kronor! hur fin är inte kjolen? tänk på sommarn!

Hej på er! =) Efter skolan drog jag Malin, Hanna och Felicia till vällingby. Riktigt kul hade vi. Först typ gick vi in på något kafeé och fika rätt länge, sen så gick vi till Gina, där va det väääärsta rean! Satt vi gick in och ur provhyttarna, vi va där säkert nån timme :P Sen fick vi skuts hem av Felicias gulliga pappa =) Och nu sitter jag här, har massvis med plugg.. Nu är det matte läxan som gäller, puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

gullig och gullig, haha;)

2009-01-20 @ 21:06:01
Postat av: julia

omg va fina trosor lotta,

2009-01-21 @ 20:23:05
URL: http://juliacenner.blogg.se/blogg.se
Postat av: louise

fint gumman :)

2009-01-22 @ 18:33:20
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0