överenergi

Slut på det dåliga humöret!! Nu är så glad man kan bli, och trött.. Liz gick för ett tag sen. Vi kollade på en liten del av Bedtimes stories, men sen ville Kalle ha tvn så då gick vi ut och stutsa studsmatta. Liz satte sig vid datan medans jag hoppa runt som en typ dyrasell kanin till ''bag in da box''. Hm.. hade lite överengergi från imorse tror jag. Jag skulle säkert kunna springa fullt i en timme så pigg som jag var. Och nu sitter jag här, trött. Inte så konsitgt kanske, vi somna vid 4a igårnatt!

Vet ni?!?!?! Jag åker till Berlin på tisdag morgon, så jag får passa på att blogga mycket ikväll och imorgon, vi får se hur bra det lyckas..!

the next me..? dont think so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0