at rominas place

Hej snyggingar! Vilken dag det har vart idag asså.. Shit, den här morgonen var typ den stressigaste i mitt liv.
Jag, Malin & Hanna skulle mötas på skolgården klockan 5 i 9. Klockan 5 över 9 gick bussen till vällingby.
Mamma väcker mig kvart i 8. Jag somnar om..
Klockan 5 i 9 ringer Malin mig.
Jag tänker: Vafan ringer hon klockan 8 på morgonen för?!?!
Malin: Hallå!!!
Jag: hallåå.. *trött röst*
Malin: nej!! lotta!! du sover väl inte?!
Jag: *kollar på klockan* SHITSHITSHITSHIT (säger det typ 1000 gånger)
Sen lägger jag på, tror jag. Jag får panik. Tar på mig kläderna, deo, parfym och allt det där. Borstar tänderna skit fort, tvättar ögonen.. Hann inte mer. Tar väskan, låser dörren & kutar allt vad jag har. Pratar lite halvt med Malin påvägen. Men jag hinner! Klockan 5 över 9 är jag på bussen tillsammans med klassen. Hur grym är man?!

Nu sitter jag iallfall hemma hos Romina. Alla 7or såg bara en bio, sen slutade vi. Då typ gick jag och Roman och åt, sen gick vi runt lite i affärer. Prövade ett par skit fina shorts somjag tror jag ska köpa.
Nu ska jag & Romina gå upp till centrum igen för att byta en klänning, sen köpa en klänning. Haha. Kyss!

Kommentarer
Postat av: malinhe

tack för rösten:)





finblogg

kram!

2009-06-06 @ 12:27:58
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: malin

Haha, stressigaste morgonen! ;P (för dig)

2009-06-07 @ 21:21:41
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0