hola sola !

Godmorgon! Jag vaknade precis av att min lilla mami ringde och väckte mig. Men jag vaknade igentligen av att en jävla (f*tt) försäljare ringer klockan 10 på en tisdagmorgon och frågar efter mamma. Hur fucking dum i huvet får man vara?! Nästa gång ska jag skrika åt dom. Det har jag lovat mig själv. Hatar dom så jävla mycket!

Ja, det är sol nu för första gången på 1000 år!!!!! Fan vad najs. Och det är också najs eftersom det är Louises födelsedag idag! GRATTIS SÅ HIMLA MYCKET GUMMAN! (skriver ett bättre grattisinlägg sen när jag sitter vid min data!). Louise ska iallfall komma till nu snart, så får jag gratta henne.
Nej, nu ska jag ut och njuta av solen. Pöööööööööss!

Glöm inte att gratta Louise idag! www.magnusssons.blogg.se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0