hope and glory

Ser ni någon skillnad på bloggen? Kanske inte. Men! Det är en liten ändring. Ser ni överskriften till inläggen? Förut var den liten & med stora bokstäver. Nu är det stor med små bokstäver! Woho. Jag såg det i någons blogg, frågade hur hon hade gjort, and then I did the same thing! Bra jobbat lotttiiis.

Kom somsagt hem från NRJ in the park för nån timme sen kanske. Det var så jäääääääääävla kul! Alla ni som inte var där missade nått. SKYLL ER SJÄLVA! ;) Som vanligt stod vi längst fram & trängdes, så jävla kul. I väntan på pappa sen när det slutade spelade jag, Felicia & Filip på marabo hjulet. Vi delade på 5 brickor (erbjudande). OCH VI VANN!!!! VI VANN EN HEL JÄVLA STOR MARABO KARTONG!!!! Shit, vi typ skrek och alla kolla fett weird på oss. Men who cares! Vi vann, har aldrig vunnit en sån förut..! Vi delade upp det, fick 7 var, och jag fick kartongen! :D Haha.

Ni får bilder om ett litet tag, när jag har laddat in dom.
Artister som var där; Måns Zelmerlöw, Janet, Dead by april, flipsyde, swingfly, milow & mando diao. Det var grymt!

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej!

Kikar in..



Allt bra idag?



//Kram Milly ღ

2009-06-11 @ 23:43:03
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: nattts

Okej :D

Jo, det finns ett ställe där det står ''font-weight''. Om det står Bold så är den fet , annars ändrar du bara till normal :)



Okej vad kul :D

Du borde lägga ut dem (a)

2009-06-11 @ 23:53:47
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0