keep your head up

Hejhej! Vilket jävla väder det är ute..! Det har regnat sen jag vaknade, ungefär vid 11. Så jäkla synd, eftersom vi ska ha fest idag, vi hade tänkt att vara ute på våran mysiga nybyggda varanda, ta drinar i baren osv.. Men nej, nu går inte det. Vi har satt upp ett partytält som vi hoppas vi ska kunna använda utan att det blir för kallt. Vi har iallafall ett stort uterum som vi ska använda. Så, det kommer rulla på iaf.

Vaknade somsagt vid 11, slöa framför tvn till typ 12. Duschade, har städat lite i huset som mamma har bett mig om. Nu ska jag fixa lite i mitt rum, det ser inte riktigt klokt ut där. Skräp överallt osv. Skriver senare, om jag hinner. Kyss!


Tror det blir den här klädsen idag också.. utan väskan & kanske utan skorna. Mamma tycker iallfall att jag ska ha det. Jag vill helst ha en ny jättefin blus jag tydligen hade beställt från H&M. Men det här är en "fin" fest, så.. det blir väl det iaf.


PS! Nejmen! Nytt besöksrekord igår!! 90 stycken.. fan vad najs :D fortsätt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0