långt inlägg om fotboll

HEEEEEEEEEEEJ! SAKNAT MIG?
varför frågar jag? självklart ni har! hehe.

Örebrocupen gick.. bra! Vi vann alla matcher utom 1 i gruppen, dom flesta blev storsegrar. 9-0 i en, 9-1 i den andra. Vi kom till A-slutspel, vann 8ondelsfinalen, kom till kvartsfinal & där tog det stopp. Vi mötte Boo och dom är skitgrymma! Sist vi mötte dom med HSK förlorade vi med.. tvåsiffrigt, mer säger jag inte. Haha, men nu hade vi ju Viksjö tjejer med oss (så jääääävla grymma dom är!) och dom hade tydligen vunnit mot dom varje gång med deras riktiga lag, men nu blev det förlust med 4-0 tror jag. Men jag var iallfall nöjd. Vi fick spela på en riktig arena! Det var ballt. Vi förlorade ju iallfall inte mot ett dåligt lag, så, jag är nöjd.

Färg i ansiktet har jag fått också! Har ju varit ute hela dagarna, sprunit, sprutat vatten i ansiktet. Röra på sig = mera brun! Det här var ju det sista som vi gjorde med HSK. Lite synd faktiskt. Kommer sakna laget skitmycket, vi var galet bra när vi spelade 7manna. Aja, that's life.
Jag tog faktiskt inga bilder! Karin tog en ful bild på mig, thats all. Får se om typ Louise lägger upp nåra bilder. Menemn, inte så mycket att se. Hoppas ni har haft det bra dom här dagarna, det har jag haft iallfall!

Kommentarer
Postat av: Linn

Boo vann finalen med 3-1 mot norrstrand, vi blev femma !!!!

2009-06-28 @ 20:35:15
Postat av: Charlotta

till linn

oj, norrstrand vad ju dom vi förlorade mot i gruppen! aja, boo var värda det, dom är skitbra :)

femma är fett bra ju!

2009-06-28 @ 23:35:30
URL: http://tjalottaa.blogg.se/
Postat av: Karin

Lägg upp bilden så blir jag stolt fotograf =)

2009-06-29 @ 00:05:36
URL: http://raindropsandroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0