this is the end

Godmorgon! Har precis ätit lite av studenttårtan... till lunch. Aaaaah, inte bra! Måste träna nu känner jag. Juste! Har jag sagt att vårt lag inte längre finns? Många har bytt lag och sånt så nu är vi bara 12 spelare i laget, och det funkar inte eftersom det ska vara 11 stycken ute på planen och spela. Så till hösten ska laget upphöra, fast vi ska typ flytta till nått annat lag. Antingen hsk 94or, eller viksjö 95or, dom är as bra! Fast deras lag är jäklitg toppat, så jag vet inte.. Får tänkta på den saken. Eller så slutar jag helt & hållet. Jag är inte den som brinner för fotboll, så det spelar egentligen ingen roll, det är väl att jag har velat ha träning och sånt. Nej, slutpratat om det!

Nu ska jag ner till brorsans rum för att spela nintendo wii eller vafan det nu va han hade köpt, woho! :D

Kommentarer
Postat av: nattts

Ja det tycker jag också :D

Det blev jättefint :)



Vad har du för planer för i sommar då ? :D

2009-06-12 @ 13:13:28
URL: http://naaattahs.blogg.se/
Postat av: malin

Åååh, vad tråkigt att du kanske ska sluta! Vad ska du då träna? Dans! :D <3

2009-06-12 @ 13:41:42
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag tänkte bara påminna om min veckans blogg tävling som du är med i, du har till söndag 20.00 på dig att samla röster. Lycka till! :)

2009-06-12 @ 14:13:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0