trött på NRJ

Ojojoj. Vad varmt det är ute!! Jag håller på att svettas ihjäl. Men jag har vattenslangen som jag sköljer mig med då & då. Jag är på sidan 200 i engelska twilight boken! Wohoo.. jag kan inte släppa ifrån mig den, så jävla bra!
Nejfan, ska inte sitta här inne nu. Skulle bara gå in och göra lite mackor.
En till sak; fan vad sur jag blir på NRJ! Har lyssnat på dom hela dagen nu, dom spelar samma låtar HELA fucking tiden!!! Så jävla störande. Bara "right round" "hot n cold" "if i where a boy" och dom där tråkiga låtarna. Visst vissa är bra, men iallfall! Aja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Så lite så! :D

Blivit något brun? :)

2009-06-22 @ 17:41:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0