GRAAATTIS BROR!

Dååååålig uppdatering idag, i know. Orkar inte skriva så mycekt nu heller, men ni får bilder istället !


kalles student skylt . med en liiiiiiiite förvånad pappa under ;d

mamma <3

HAHAHA !!! Mina gudföräldrars skylt till kalle. kolla dubbelhakan & frillan ! pinsamt kalle..

en väldigt VACKER (se ironin) bild på felicia, julia & mig. dom två var med mig idag =).

stört mycket folk ! i den där klungan där nere (studenter med vita mössor) stod blondinbella.. hon gick i kalles paralellklass, hon hade typ egna fotografet och allt. ;p

här kommer kalle nerspringande!! (vita byxor). vilken jävla känsla det va att se det asså, fick fett mycket rysningar..

jag, kalle & mamma.

mamma, kalle, pappa & jag. haha, vad gör jag..?

kalles klass flak.. haha, på skylten på sidan stod det "who let the dogs out?!" lite småkul.. eftersom dom var JÄKLIGT galna.

här åker dom runt.. fyfan vad dom kastade/hällde öl på varandra ! jag fick till&med på mig av ett annat flak när vi var påväg hem. jag ser att dom kollar skitmycket på mig, sen skriker dom "RIIIIIKSBEEEEEEERG!!!" sen.. flyger det öl & flaskor och allt. haha, var ganska kul faktiskt ;)

aa.. det där var min dag i bilder det. Imorgon är det nrj in the park som gäller! Jag, Romina, Julia, Felicia och hennes kopmis Filip ska gå! :) Min snälla pappa skutsar hem oss sen.. fem i bilden, busigt! Aja, sjukt kul att gå iallfall. Det kommer bli GRYYMT KUL ! Vi som tyckte rix fm var kul, och nu är det typ DUBBELT så bra artister.. och folk. Haha, skriver mer imorgon. Puss, godnatt.

Kommentarer
Postat av: elin

sv; roligt! nej stan och sedan min gamla skolas avslutning, göra i helgen då? :D KRAM

2009-06-11 @ 07:29:42
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: malin

Åååh, ska ni dit? skulle inte vi gå? eller asså vi pratade ju om att typ jag också skulle med typ... <333

2009-06-11 @ 12:33:12
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0