Bikini

Idag är det redan onsdag! Och onsdagar betyder 3 saker.. 1. Veckans senaste dag, slutar 20 över 4!! 2. Dans, måste gå vid 6 tiden. Och en ny 3a: VOFFELDAGEN!!!!!!! *WOHOOOO*
Det är den anledningen till varför jag inte har bloggat idag. Har inte hunnit med, när jag sluta gick jag och Julia ner till typ Preem och väntade på att mamma skulle hämta upp oss. Undertiden att min mentorsgrupp hade NO labb, så hade Malin och Julia ringt den såkallade "Heta linjen" HHAHAAH heta... Julia drev och sa "aa men då kan ju jag komma över till ditt rum sen.. så kan vi ha lite kul... " killen i luren sa "ja! vi kan spela monypol!!" HAHAHAHAHAH. Diss till Julia.. Hon menade ju nått heeeelt annat. Fast hon drev ju såklart =)

Aja, när jag slutade fick jag ett sms från en, att den dära vidion som jag har snackat om .. hade spelats i deras skola.. Vet ni hur glad jag blev då eller? ELLER INTE. Jag gick typ runt och skrek i typ 5 minuter. Aaaah. Och nu har jag fått massa komentarer också att dom hade sett den i deras skola, Trollboda alltså.. Hm. Ja jag vet inte vad jag ska säga.. Kan väl tänka såhär; det va år 2005 den spelades in, alltså vad jag inte så gammal.. Och det va typ bara dom bästa vidiosarna som dom hade valt ut att spela, och den här har vart med varje gång!! Cred till mig som bra skådis! Haha, nej fyfan. Såg den idag på Kalles data, så jävla dååålig. Hahahaha, men fyfan vad jag garva. Jag ser ju ut som värsta tönt amatören :S .. Aja, får leva med det!

Har inget mer att säga. Ska ändå snart gå och lägga mig, är så jäkla trött på dagarna. Så godnatt på er gullungar!


Vart har solen tagit vägen?!






Idag kom nya bikinin!! Fast jag beställde den rosa egentligen!! Fast det va en svart som kom.. :S men den här är också snygg som fän. Har velat ha en svart bikini hur länge som helst =) .

Kommentarer
Postat av: niki

HAHAHAHAHA OHH YEAAAHH 8-D

nej jagh vet inte bara att de är 16 april :O hahah, komigen det är fett coolt :D se det från den ljusa sidan positiv heheheo

<3

2009-03-25 @ 21:30:37
URL: http://nnikia.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Den där är skit fin, vill också ha en sån fast en silvrig :)

2009-03-26 @ 10:00:04
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: nessie

gud va snygg bikini!! Viill haa=D

2009-03-26 @ 14:08:01
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: cindy

vart köpte du den dära bikinin

2010-08-03 @ 17:24:39
Postat av: charlotta

till cindy

från h&m för ett tag sen ;)

2010-08-03 @ 21:27:44
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0