Dans

Äntligen klar med pluggandet!!! Mamma har förhört mig på alla frågorna, puuuh. Tycker att jag kan dom rätt bra nu, nu får man bara hoppas att det går bra på provet också!
Idag va det dans! Åh, vad jag älskar dans. Har sagt det varje onsdag, haha. Men det är bara för härligt. Vi la på steg på våran dans idag, och Denize ändrade sig typ 0297429384 gånger på dom 5 stegen vi tog. Det va som "nej, så va det inte alls!!" "joo, eller hur va det?" "åååh, varför kommr jag inte ihåg?!?!?!" osvosv..

Och nu ska vi tydligen ha en dans lektion också, Malin Felicia och Hanna går ju på disco dans, satt dom ska ha en hel lektion när dom leder disco dans och sånt. Och jag, Alice och Julia går ju somsagt på street, så vi ska ha en lektion när vi lär ut street :-) , det ska väl bli kul, lite pinsamt kanske.. Vi planerade lite idag på gympan, vi tog bort lite rörelser för att det ska bli lättare, killarna är ju nog RÄTT så stela.. Och vi har en kille som är typ 1.80 med storlek 48 i skor?!?! Haha, det ska bli kul att se hur killarna klarar det :-) tror kanske dom klarar street bättre, eftersom disco går så jäkla fort. Jaja, vi får se hur det blir :) jag är så himla trött nu, satt jag ska hoppa in i duschen sen gå och lägga mig, hörs imorgon! Kram


Kommentarer
Postat av: niki

HAHA jag & mina kompsiar hade en gympalektion en gång när vi skulle lära ut hiphop, så jävla kul.. Killarna var FETT koncentrerade, klarade det bättre än tjejerna :p

2009-03-05 @ 07:37:33
URL: http://nnikia.blogg.se/
Postat av: jennifer

Nej jag bor i Söderköping, i Östergötland =). Vad ska du göra idag då? kram

2009-03-05 @ 09:35:42
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det värkar kul med dans :)



Svar: Jag går på Cheerleading :) Puss

2009-03-05 @ 16:07:04
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Denise stavas inte Denize. Bara så du vet lilla gumman;)

2010-03-29 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0