Grow up förfan!!

Anonym om Jag & Romina:
gosh! she looks like a monkey :O
Denna kommentar är inte godkänd. 
23 Mars, 21:32



Men man orkar ju inte. Du som är anonym och skriver såna där komentarer kan fan dra åt helvete. Så jävla onödigt -.-
Om du är MOGEN nog kan du ju ta och säga vem du är också.

Godmorgon bloggen! Idag har jag sovmorgon till 10 över 9. Skönt! Jag vakna typ runt 10 i 7 av att jag tror jag ska gå upp, så jag sätter mig upp i sängen och kollar på klockan.. Då är det hela 1 timme kvar tills jag ska gå upp. Aah, slöseri på sovtid vafan! XD
Ska snart gå ut och möta Felicia, vi brukas möta runt 10 i på tisdagar.
Jag brukar inte ha tid att blogga på morgonen, men idag så orkade jag inte sminka mig, så nu fick jag plötsligt hur mycket tid som helst! Hihi.
Nej, nu ska jag ta på mig en tröja, sen såsmått gå ner till hallen. Hoppas ni får en bra tisdag!
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Moget att kommentera så av denna anonyma person.. Fattar din reaktion :S



Ja det är tragiskt med Michael :s Han är min IDOL än i dag men jag tycker så synd om han :S Han är en sån bra musiker och sångare. helt otroligt vad han är grym !!!



Händer i dag?

2009-03-24 @ 09:32:35
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: COOOLINGEN

MOGET, DU SOM KOMMENTERADE ÄR EN APA

2009-03-24 @ 18:06:18
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0