Långt inlägg

FÖRLÅÅÅT! Igen.. Det känns som jag aldrig skriver i bloggen på helgerna, jag vet inte varför. Men jag sover ut och jag har mycket att göra och sånt. Men ska verkligen FÖRSÖKA att bli bättre!

Tjejkvällen igår vart lyckad! Vi gick dit och när alla hade kommit så började vi laga mat. Kyklingfilée med klyftpotatis och tsatziki(?). Sjukt gott verkligen! Sen så ty körde vi ''Jag har aldrig..'' med vatten. Man säger ex ''Jag har aldrig provrökt'' Om man har det så dricker man vatten. Tro mig, efter ett tack mår man fan illa av att bara se vattnet! Haha. Melodifestivalen var på medans. Men tillsist blev det så att alla satt och kolla på tvn stället för att va med i spelet, så vi satte oss i soffan och kolla.
Och.. operan vann. TOMMA ORD!!!! Fyfan asså. Vi typ satt och sörjde i 5 minuter !! Såg ni hur ledsen Måns blev? :-( tötisen! Jag tyckte typ Amalia eller vad hon hette, eller EMD skulle vunnit. Eller typ Sara Dawn Finer =) Vad tyckte ni?

Aja, sen vid 12 tiden gick vi hem till Rebecka en snabbis och hämtade sovgrejer, sen gick vi hem till mig, och såg på ''Rosa the movie'' Jag somna efter typ halva.. Den är urgullig, Ville är verkligen sjuuuuuuukt snygg!!
Sen vakna vi vid 11 tiden, vi åt lunch och sen gick alla hem. Och jag gick över till min saknade bästavän, LOUISE! Åh vad kul det va att se henne! Har saknat henne as mycket. Vi satt och snacka och sen gick vi ner till hässelbygårds ICA och köpte en liten kladdkaka var & Ben&Jerrys-strawberry/cheesecake. Galet gott! =) Sen har jag typ bara pluggat lite matte och ska göra engelska glosor, har prov imorgon.

Vi tog jättemycket bilder med Julias kamera, men hon har bara lagt upp några på sin blogg, men jag ska se till att jag får resten av dom, så ni får se! =) Kramar!


Rebecka, Romina & Amanda sötnosar! (haha Amanda där fick vi dig på bild tillslut! :D)

Jag och Julia, haha jag försöker kolla ikors..

Haha jag jagade Amanda runt Julias övervåning, hon lyckades fånga mig på bild.. Feeeeta snygg jag är. ;o


Fler bilder kommer förhoppningsvis senare! :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha lotta, ja läste dina och Majas kommentarer, ofta de va "taskigt" av maja att inte gå? Om det va nån som va taskig vare fan Julia, hon bjöd alla utom mig typ. Och jag menar ofta Maja och Amanda är några av hennes närmaste om inte jag är? Aja, jag tar det inte så hårt, för jag pallar inte bry mig men ändå..

2009-03-15 @ 20:33:00
URL: http://klaralee.devote.se
Postat av: malin

Jättefina bilder :)

2009-03-16 @ 20:47:13
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0