Länkar

Eftersom pappa har spelat melodifestival låtarna HELA VECKAN, eller okej, torsdag, fredag, lördag & nu; söndag, så har jag säkert blivit värsta experten på det. Shit, min hjärna är typ bortdomnad tack vare det. Kul att höra samma låtar hela tiden. Fast det här årets låtar var faktiskt grymt bra. Eller några stycken iallafall. Jag tyckte verkligen inte att La vuix eller vafan operaskiten hette, skulle vunnit!! USCH OCH FY OCH BLÄ! *haha*
Det här är iallfall mina favoriter! (länkar!)
Velvet , EMD, Måns , Emilia , Sara .
Tror det va dom! Jag tycker iallafall att dom här låtarna åvan är grymt bra! Håller ni med?

Nej, nu ska jag käka efterätt, pussar!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

jaa fast det va i somras, innan jag klippte det :'(

2009-03-22 @ 21:33:28
URL: http://ssndra.blogg.se/
Postat av: rebecka.

haha stackars lotta:)

2009-03-23 @ 07:19:37
URL: http://hillerbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0