Leif vs Lotta

Guuud vad det är konsigt väder ute!! När vi satt på lektion runt 5 i 3, så blev det VÄRSTA snökaoset och dt blåste som fan, och sen när jag gick hem, typ vid 3, alltså fem minuter senare, så va det skinande sol och ingen snö alls! Shit. Men skönt va det iallfall. Nu vill man ju bara lägga in vinterjackan och sätta på sig skinnjackan eller västen!

Aja, idag så fick vi reda på både engelska & matte provet. Fan. Jag som kände att det gick rätt så bra.. Ändå blev jag inte alls nöjd.. Var lite deppig ett tag, men sen gick det över. Sen när vi hade NO så skönk humöret igen.. Har vart sur på Leif (no läraren) ett tag nu, och senast igår så gjorde han en sak jag blev bajs (hahah som Frederick, spanska läraren, säger istället för "skit") suuuur! Ååh. Fast orkar inte skriva det här.
Aja, så idag så börjar det med att mitt "tjejgäng", fan vad töntigt det låter, well, vi är 6 stycken, och vi satte oss som vanligt vid ett 4a bord. Fast det blir rätt pratigt, haha. Så det första Leif säger är att nåra av oss måste flytta. Så jag, Felicia & Malin sätter oss vid ett annat bord. Men okej, tänker jag. Blir liiite sur. Sen så fick jag ett sms som jag kollade på lite diskret (TRODDE JAG!!) så såklaaart märker Leif det, och säger nått som "Lotta.. eh aa, jag tror nog att Lotta måste kolla om hon har lite papper som hon glömde i sitt skåp.." Med det menar han; LÄGG MOBILEN I SKÅPET FÖR 711 GÅNGEN!!!! Då sjönk humöret till 0, och jag gick ut och slängde igen dörren och gick med enomrt sura steg & min och la min kära mobil i skåpet. USCH FYFAN. Sen var jag nere resten av lektionen. Sen säger Leif senare "Vad är det Lotta? Det ser ut som att du har tappat gnistran.." Hhahhaah amen TJJJEEENNA. Vad tror det pulvret? Jag gillar Leif, tkr han är fett skön, fast nu har han blivit fett jävla dryg.

Haha, aja. När jag gick hem steg humöret till 100 igen! *bra* Eftersom jag möttes av solen så blev jag glad. När jag kom på min uppfart tyckte jag det va synd att sitta inne, så jag satte mig på bänken vid våra bilar, och solade. Gosh, vad skönt! Så det jag hade tänkt att göra nu var att sätta mig ute och läsa "Twilight" och ha det riktigt skönt.

Skriver mer efter träningen! Pussar.


Hela tjocka släkten! Inkusive Louise som var med på min typ 13 års dag =) <3 Älskar dig bebis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL HAHHAHAHAHAH! älskar dig

2009-03-24 @ 15:56:38
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: niki

sv: JAAAAA det är fett konstigt, asså jag fattar inte.. det är typ snö ena sekunden, regn andra, och sen massa sol :O <33

2009-03-24 @ 17:21:15
URL: http://nnikia.blogg.se/
Postat av: malin

Skönt att sola! :) älskardig gumman <333

2009-03-24 @ 17:53:23
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Wendela

sv: Tack, min vovve är en liten tollare (7 månader) Fin blogg du har :)

Hur har din dag varit?



Svara i mina kommentarer :)<3

2009-03-24 @ 18:02:43
URL: http://wendelarang.blogg.se/
Postat av: nessie

sööt blogg! :)

2009-03-24 @ 19:21:20
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: W

sv: hahaha det ska jag göra. Min dag har varit ganska bra, jobbade på i skolan och läste lite ur min bok Vinterviken. Träffade en kompis och vi tittade på en klassiker - Alla barnen i bullerbyn <33

2009-03-24 @ 20:01:38
URL: http://wendelarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0