My sweet Saturday.

Tjoho! Kom hem för träningen för ett tag sen. Det här va nog den roligaste inomhusträningen på hela sesången. Det börja med typ styrka och skit, sen så skulle tränarna ha "utvecklingssamtal" för en person åt gången. Då va det ca 40 minuter kvar, och resten skulle spela match. Dom första 5/10 minutrarna va vi vlä rätt seriösa. Sen så orkade vi inte mer, så vi typ dog och la oss ner på marken. Så hör man nån som ba "aaaaah" hahah. Då va det Karin som hade kättrat upp bakom nåra stora madrasser, så jag och Felun springer dit och gör samma sak i typ en kvart. Haha sjukt töntigt, den kul va det! Sen så hittar jag Trollbodas radioskåp. Så jag satte på 107.5, och då blev det en jävla fart på oss. Då gjorde vi vårat bästa och tog i som fan. Musiken hjälpte! Himla mysigt. Heheh.

Imorse vakna jag av att Louise ligger och typ andas SJUUUUUKT högt. Hhahaha. Fast hon va förkyld men iallfall.. DU SKA FÅ IGEN LOUISE!!! Då gick jag upp och duscha. Vid typ 11 vaknade Louise, och vi gjorde köttbullar och makaroner medans vi kollade på Scrubs. Woho. Sen åkte hon hem, och jag åkte på träning.
Det är det som har hänt idag än så länge, har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Hittar säkert på nått.
Har lite bilder och vidios jag lägger upp senare. Och nu ska jag försöka komma ihåg det också, haha undra hur många gånger jag har sagt att jag ska ladda upp vidios ooch bilder men aldrig gjort det ..
Jaja, skriver efter duschen. Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0