New




Jeans från Bikbok, 3kvartströja från Topshop, skor från Dinsko, jacka från Kappahl, palestina sjalen är Karros, som hon glömde hos oss nångång när hon och Kalle gjorde slut (typ för 3 år sen) så den blev min =) Jackan & skorna är nya ju!

Är ensam hemma i huset nu. Mamma, pappa och Kalle stack upp till vällingby för att se på typ "Män som hatar kvinnor". Åååh vill så gärna se den! Den verkar grym. Men tyvärr är det 15 års grens. Och stackars jag som bara är 13, (14 i september!!). Fast jag kanske fick gå på den, med vuxet sällskap :S aja, det är försent nu.
Det blev inget engelska prov för min och Felicias del idag, omprovstiden som vi skulle göra provet på, blev insällt. Inte så kul, jag ville ha det gjort. Orkar verkligen inte plugga til det, har ju SO prov på torsdag som jag har legat i sängen med boken & en kopp kaffe ända sedan jag slutade. Gaaah. Efter torsdag hoppas jag det blir slut på prov för ett LÅNGT tag.
Nej, nu börjar jag bli riktigt hungrig, ska värma spagetti och köttfärsås, mums!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaha nej,jag satt tyvär inte med dem har hänt lite saker mellan oss,för min kompis ida bh har blivit tillsammans med min gamla kille,och typ molly är typ på hennes sida så det var lite komplicerat ..

eh du är säkert bra! :)vad är ditt nummer? <3

2009-03-02 @ 19:52:44
URL: http://thelife.devote.se
Postat av: Amanda

Fint

2009-03-03 @ 16:25:17
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0