Outfit

Heej! Förlåt för dålig uppdatering igår. Jag var lite upptagen bara.
Hur är det med er idag då? Själv är jag jävligt seg och trött. Och snart ska jag iväg och spela match, mot vikjö. Och dom är asbra, så jag är lite nervös faktiskt. Men det går nog säkert bra =).
Ikväll ska Julia (hon som fyllde år) ha tjej middag! Jag tror inte det blir så många som kommer, kanske 5 stycken eller nått. Gud vad mysigt!! Har inte vart på tjejmiddag på 100 år känns det som! Så det ska bli himla kul.
Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna, Karin kommer och hämtar upp mig om ett tag. Önska mig lycka till!
Puss. :-)



I går (fredag) hade jag på mig, rosa kjol från gina, skor från dinsko, bolero från h&m.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Nej det är inte så bra idag faktiskt, har åkt på förkylning =(.



vad sk du hitta på idag då? kram

2009-03-14 @ 16:10:09
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh det låter trevligt, själv blir det att sitta hemma och kolla på melodifestivalen =P. Kram

2009-03-14 @ 16:18:57
Postat av: jennifer

åh det låter trevligt, själv blir det att sitta hemma och kolla på melodifestivalen =P. Kram

2009-03-14 @ 16:19:07
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Skulle du vilja bli Veckans blogg? Isåfall har du just nu chansen att bli det i våran blogg! Du kan läsa hur du gör där, men det är väldigt enkelt, bara berätta i det inlägget att du skulle vilja vara med! Massor med kramar på dig!

2009-03-14 @ 17:33:38
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0