School

Tjaa! Sitter här i skolans fritid. Vi slutade nyss. På musiken idag så körde vinån musiklek, och vi fusade så mitt "tjejgäng" hamnade i samma grupp, så sa musiklärare en bokstav så ska man sjunga en låt som bötjar på den bokstaven osv.. Haha vi van  ialfalll och fick gå 10minuter tidigare. Nu sitter jag här iallfall men Malin  och Felicia och väntar på att Julia & Romina ska sluta. Skanämligen vara med dom idag!
Nej, nu blev det för mkt folk som ränner här, skriver när jag kommer hem! Kramar.

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha ja ellerhur kanske öppnar värsta bakgrejen hahaha :D han den lilla sonen till han som spelar basket :) jag var i kista, och där ligger cubus typ nedanför biografen (?) :S älskar dig

2009-03-23 @ 18:51:45
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: louise

svårt att förklara men kan visa nångång :) <3<3

2009-03-23 @ 19:02:51
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0