14 år till salu

Om 10 minuter är lördagen slut.. Sen kommer söndag. Gaaaaah. Veckorna går så jäkla fort nu för tiden. Men nästa vecka är det typ bara 2 veckor kvar tills vi slutar skolan!!!! Fyfan vad härligt. Längtar. Som. In. I. Helvete!!!!!!!! :)

Juste! Jag läste nyss ut boken "14 år till salu" . Haha, det har tagit typ 2 månader för mig att läsa den. Eller jag började i slutet av påsklovet.. *hehe* Men till skillnad från mina vänner så läser inte jag på kvällarna. Eller det händer ibland, om det är en bok som jag typ inte kunde sluta läsa, som twilight.. Haha. Så nu ska jag faktiskt börja läsa 1an. Läste ju ut 2an förut, orkade inte läsa 1an för jag såg ju filmen och blabla.. Men alla säger att den är bäst av alla böcker. Så jag ska läsa den - fast den engelska versionen! Den är typ mycketmycketmycket bättre då, plus att man lär sig engelska medans! Woho, lotta gott skills. ;p

Nej, nu ska jag sova. Har match imorgonbitti, eller det är samling kvart i 12. Men iallfall, så som jag har sovit dom här dagarna så måste jag nog gå och lägga mig nu om jag ska ha en chans att komma upp imorgon.. Sovgott cupcaces!


Läs den! Den var så jäkla bra & hemsk.. Det kändes typ som man blev en del av henne och var med när hon blev utsatt för alla hemska övergräpp.. Men det är verkligen en bra bok!

Kommentarer
Postat av: Ebba

boken verkar jätte bra,min mamma ahr läst den :P

vad ska du göra idag då? :)

2009-05-24 @ 12:19:11
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0