Dubbel upp

Tja! Nu har jag och Julia nyss gjort varsin nattemacka. Vi ska typ lägga oss i sängen och kolla på tv eller nått.
Kvällen var jättetrevlig. Först åt vi och fick efterrätt, sen satte vi oss i soffan och kollade på eurovishan blabla... hur fan det nu stavas. Är inte så insatt, faktiskt. Det var trevligt sällskap, men jag har alltid tyckt att eurovishen är fett segt, det är många länder som sjunger, så ska dubbelt så många länder rösta och säga saker som dom tror dom är roliga med och lala. Jag tyckte lite synd om Malena faktiskt, fan, så dålig var hon ju inte? Själv tycker jag inte att norge var så bra.. han va inte söt heller, för den delen. Jaja, alltid kul med ett grannland som vann!
Men, nu ska jag vara lite social, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Cool bild.

2009-05-17 @ 10:11:51
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0