Fotboll

HEEEEEEEEEeeeej!
Vet ni hur bra det gick i skol- DM eller ? Första matchen mot spånga gymnasium (dom var 7or!) vann vi med .... *trummvirvel* ... 9-0! Hahaha, så jävla kul. Vi var fett glada efter den matchen. Sen så gick Amanda, Julia och Klara för att dom ska in till operan med Frederick, nivet, det som jag var på.. såg på ballet. Tror dom ångrade sig, för Amanda sa att det var astråkigt där.. Haha, men så kan det gå små sötnosar!
Andra matchen var mot kunskapsskolans 96or? Dom hade råkat anmäla sig fel. HAHA. Synd, synd.
Då var vi iallfall ingen avbytare, så vi sprang runt där i en hel timme utan att byta. Riktigt jobbigt asså. Men, det gick! Vi vann med 5-0. Och jag gjorde ett mål! Fyfan vad bra. Och Ingrid gjorde hattrick. Haha, fett grymt.

Och såklart var vi tvugna att åka tillbaka till skolan för att gå på dom lektinoerna som var kvar. Jag hade hemkunskap.
Jag skulle gått hem iallfall, men Kenna snackade med våra lärare typ och såg till att vi kom, annars fick vi inte vara med på nästa match som kommer..! Och det vil man ju.

Jag höll typ på att somna på lektionen. Var så jäkla trött! Så, nu ska jag typ lägga mig och sova. Haha, puss!


Gammal bild på mig.

Kommentarer
Postat av: elin b

sv;okeej, synd :D skulle vilja tävla mot dig :P <3

2009-05-07 @ 15:53:13
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0