Gamla bilder

Hejhej! Nu äntligen har jag pluggat klart det jag behövde plugga - no, spanska och matte.
Idag hade vi somsagt musikprov, alla andra klasser har redan haft det och alla sa att det va fett svårt och lala.. Men jag tyckte ärligt talat inte att det var så svårt, kanske för att jag pluggade som en galning igårkväll.. Man behövde ha typ 19 poäng av typ 40 nånting, så fan om jag inte klarar godkänt ;o
Vi hade även ett matteprov idag, fast man fick ha boken, så det var mer som ett typ pyttelitet test. Det var så lätt så man typ garvade. Dessutom fick man prata med alla. Hhaha.
När jag slutade hade jag utvecklingssamtal. Jag skulle möta mamma vid expetitionen, men såklart sitter hon vid kiosken och snackar med Staffan , & så sitter alla 9or där! Hahaha.. mammor asså !

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på "gilmore girls" eller vafan det hette. Kjam!


bror & jag för några år sedan.

jag på en midsommarafton.

min födelsedag. alla har vart små! ;)

dom här bilderna är förstås gamla, *host*.. hehe.

Kommentarer
Postat av: malin

Asså, jag kan typ ingen no ;P kommer få IG! Nee, men jag måste typ plugga till det :( ORKAR INTE! <3333

2009-05-11 @ 17:52:20
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: malin

Svar: Hihi, tack! :D "Jag vet" haha, (din replik) ;P <3

2009-05-11 @ 17:54:26
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0