het måndag

hejhej! Vilket jävla väder det är ute!! Och vad vi har tagit vara på solen! Efter skolan gick jag, Hanna & Felicia hem till mig, satte på oss bikinis, sprang i vattenspridare, blandade saft, och... såg en BÅLGETING!!! Fyfan. Har typ aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Ni skulle sett hur jäkla stor den var!! Den var som tre (stoooora) humlor.. Usch.
Sen kom iallfall Malin & Julia också. Vi typ lyssnade på musik, stekte i solen. Snackade en massa. Malin & Hanna sprang lite mer i vattenspridaren. Haha, vi har lagt ut en fejk gräsmatta på tomten, så vi håller på och vattna förfullt där, det är därför vi har vattenspridaren framme. Jag sprang i dom kläderna jag hade i skolan! Alltså shorts och ett linne.. Haha.
Nu ska jag, Ingrid, kanske hennes pappa & Julia cenner ut och springa! Woho. Det är så jäkla härligt väder ute också. Så det kommer säkert bli hur varmt som helst. Man får fylla på med vatten efter.
Nej, nu måste jag kila. Önska mig lycka till! Kramar.


Kommentarer
Postat av: malin

Så rolig dag! :) <3

2009-05-25 @ 19:57:06
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0