i dont remeber

Tjaaafan! Hur äre? Själv är det skitbra, förutom att jag är trött, somvanligt. VET NI?! jAG gick inte och la mig tidigt igår... släckte lampan vid 12 typ.. gah. Vad är det med mig?! Idag MÅSTE jag lägga mig tidigt. Gooooooodddddluck.
Man märker inte att det är senaste dagen idag. För dagarna går så jäkla fort iallfall, tiden bara flyger förbi. Vi gör inget jobbigt på lektionerna heller. Förutom på so:n som vi håller på att förbereda en redovisning... aaah. Kommer vara fett nervös, hatar redovisningar! Men jag har blivit bättre, faksitkt =) .

Kvällen idag blir galet lugnt, ska se om det är nått bra på tv eller nått. Måste göra matsäck också, vi ska ha frilufsdag imorgon.. Vi ska åka tuben till hby strand. Sen ska vi gå  därifrån till typ .... fan.... bara för det glömmer jag vart vi skulle gå. Men långt var det iallfall! På vägen ska vi typ göra lite stationer, typ sätta upp tält och skit.. blääääääää. Men vi får iallfall ta tunnelbanan hem. Me like :)

Simma lugnt, människor! Bye.


Hanna, jag & Malin idag.

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Haha, trodde väll det! :)



Fin bild på oss ! :D <3333

2009-05-27 @ 16:58:23
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0