Klantig.se

Omg! Fyfan vad jag är klantig! Igårkväll när jag väntade på att Felicia skulle ringa och säga att hon var klar inför bion, så hade jag min radio på (som alltid). Sen när hon ringde, då sänkte jag ljudet så man bara hörde liiiiiiitelite av vad som sas. Och nu när jag satt här, hör jag musik svagt, jag kollar ut genom fönstret för att se om typ våran bil stod på eller nått, men nej. Och det fortsätter. Så kollar jag på radion. Och SÅKLART, så är det den! Shit, den har stått på i typ 1 helt dygn nu! Slöseri på energi, frågetecken. HAHA. Fyfan vad klantig jag är.


Japp! Nu är jag hemma igen. Och - skorna fanns kvar. Men jag köpte dom aldrig. Mina fötter såg rätt breda ut i dom, och så såg dom lite tantiga ut.. eller mamma tyckte det iallfall. Men, jag fick med mig ett annat par hem. Nivet sånadär man bara skuter in foten i så är det typ som en flippflopp. 199 :- på skopunkten. Wiho.


Nej, nu får jag D AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA M P. VAFAN HAR HÄNT?!?!?! DET GÅR INTE ATT LADDA UPP EN JÄVLA LITEN PISS BILD! Ursäkta mig, men jag blir så jävla förbannad. Det är en liten blogg sida och dom kan inte ens fixa så den funkar ordentligt? Vad har hänt med dagens sammhälle.... *buhu*

Kommentarer
Postat av: elin b

sv;vad har du gjort idag då? :D <3

2009-05-10 @ 18:29:45
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0