knasiga bilder

Är ni berädda för ett gott skratt? Haha, jag garvar iallfall varje gång jag såg dom. Mamma skrattade så att hon började gråta.. Tror dom som var med mig och tog korten också kommer göra det. Hahaha! OCH - vi bjuder värkligen på dom här bilderna, bara för att dom är så jävla klockrena.


Jag, i nån konstig grej.

FELICIA & JAG ..

HAHAHAHAHA ! FELICIA !!!!

hanna, felicia & jag.

Felicia & jag..

Felicia & jag..

hanna, feilcia & jg.

jag, malin & hanna. HAHAHA

julia, jag & malin...

julia, jag & malin.

julia, jag & malin.

julia, jag (HAHA) & malin.

jag & malin.

jag & malin.

BITCH ÖGON?!! hahahaha ! jag.

jag

jag & malin..


GALET fula bilder, men så jävla värt det! ni kanske inte alls tycker att det är kul , men tro mig - om ni gör såna bilder själva , fyfan vad ni kommer garva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0