let me upgrade u

Ni vet inte hur trött jag är! Vi somnade typ vid 4/halv 5 igår.. vid 2 tiden gick vi ut och satte oss på felicias terass, vi satt där i typ 1 ½ timme.. det var skit mysigt ! solen hade redan börjat gå upp då..! Men jag sov iallfall 6 timmar inatt, men iallfall ! Ska upp klockan 7 imrogon.. gaaaaaaah. Orkar inte! Aja, inte alls lång tid kvar till sommarlov nu. Det blir typ 3 riktiga skoldagar för mig, för torsdagen & fredagen är mentorsdagar. Fan vad chill =)
NEJ nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Pussar!


jag & malin i måndags.

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

en såndär bikiniöverdel som du har har jag med. :)

2009-05-30 @ 22:47:18
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0