Madeleine

Im home! Matchen gick bra. Det blev lika, 3-3. Vi spelade väl ganska bra tycker jag, men vi kunde dubbelt så mycket bättre. Under hela matchen S P Ö regnade det. Fyfan, jag kände inte mina armar! (hade kortärmad matchtröja..). Allas armar var helt röda och kalla. Det slutade med att jag fick sätta på mig min tjocktröja under matchtröjan.. hehe, såg ut som en riktigt liten tjockis!
Sen i duschen när man spolar hett vatten på en iskall hud... ingen bra känsla asså. Det svider som in ihelvete! Det känns typ som om miljarder av isbitar attackerar en. Alla har väl säkert vart med om det, någon gång.

Nu sitter jag iallfall och äter mjölk & flingor. Kspecial red berries! Så jävla gott.
Ska typ öva lite på en redovisning jag & två till har imorgon. En såkallad nyhetsrapportering. Istället för att läsa Metro så får 2/3 st redovisa lite kort om vad som har hänt under veckan. Jag har valt om den försvunna Madeleine. Stackars! Fatta vad hemskt att vara borta, vart som helst, i två år nu! Shit. Skulle aldrig klarat det. Vem vet vad hon har varit med om..?
Får verkligen hoppas att hon hittas. Tycker så synd om henne..

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt! ja det håller jag med om ^^

helt okej :)

2009-05-28 @ 22:04:45
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack x)

2009-05-28 @ 22:08:04
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0