Noo

Kom på att jag hade bloggen också. Har inte så mycket att skriva om nuförtiden, besökarna är inte lika många längre. Synd!
Men, uppvisningen gick grymt bra! Fick typ värsta adrenalinkicken när jag stod på scen. Galet. Efter åkte jag och Felicai upp till vällingby. Jag köpte en grå tröja från topshop, rea! En typ rosa/orange tröja från gina och ett par hsk shorts från inter sport. =) Lägger upp bilder senare!
Har verkligen INGEN aning om vad jag ska göra ikväll. Det känns som att alla ska typ gå ut ikväll, och om man inte är med missar man säkert mycket. Men ändå så känns det mysigt att ligga hemma och typ se på film eller nått. Får se hur jag gör, om det finns någon att gå ut med.
Nu ropar mamma att maten är klar, skriver senare. Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du var grymmast!! jag slår vad om att jag var mer nervös än du var!;) haha jag satt där och typ skakade! haha:)

puss!<3

2009-05-02 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0