Outfit



Idag har jag på mig jeanstights från salt, linne från JC och en långarmad tröja från gina tricot. Och håret är långt (längre än vanligafall) också! Min älskade klämma från Åhlens.


hej sötis!
Jag slutade för exakt en timme sen. (2). Jag satt och snacka med Sofia i fritiden en stund. Sen gick jag hem. Har inte gjort så mycket tills nu, typ kollat lite bloggar & playahead.
Skoldagen.. Måndag är sköna. Har inga ansträngande lektioner. Musiken är fett trååååkig. Vi ska ha prov nästa vecka..! Seriöst. Musikprov!! Hur?! Så jävla onödigt.. Men, jag & girlsen har alltid så jävla kul på musiken, fattar inte varför det är mest på musiken? Men, vi garvar åt allt och alla. Rätt kul faktiskt, läraren är så jävla klen så han vågar typ inte säga ifrån.

Well, Julia ska komma snart. Hon slutar om ett tag. Vi har träning senare ikväll.
Somsagt så gav jag er dagens outfit, kom på att jag inte hade visat det på länge!
Skriver senare. kjaaaaaaaam.

ps!
igår var det besöksrekord. 77 unika besökare och hela 218 sidvisningar! kanske inte så mycket för vissa, men jag är glad iallfall. Hoppas ni stannar kvar gullungar!

Kommentarer
Postat av: din emelie

känner du frida roxell?

2009-05-04 @ 15:16:51
URL: http://toespot.blogg.se/
Postat av: din emelie

sv: nej, jag bara undra, jag känner lixom henne (vi går i samma lag)..... :D

2009-05-04 @ 15:24:51
URL: http://toespot.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur mycket kosta tröjan? :)

2009-05-04 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0