Regn

Tjenispenis alla glada folk! Här sitter jag i min ensamhet och käkar knäckebröd. GALET gott! "ryvita". Det är typ nått nyttigt skit som mamma har köpt, men gud vad gott det är! Igår åt jag typ 5 st, ska bannemig slå det idag !
Hrm, vad tycks om vädret? Fullkomligt S K I T. Och vi som har träning senare också!! Regnet vräääker ärligt talat ner! Om vi har tur så lägger det sig, eftersom våran träning börjar kvart i 7.. Håll tummarna! Och imorgon har vi fotbolls DM med skolan, så vi får hålla tummarna änängång att det inte regnar då! Det skulle ju inte va så najs.

Våran matte var inställd, så vårat no labb var framflyttat. Så det var rätt skönt. Efter skolan sprang jag ner till busshållsplatsen och stod där, åkte 3 stationer. Eftersom bussen stannar utanför mig så tänkte jag det skulle vart skönt, så slapp jag regnet. Gick hyffsat bra. När jag sprang upp för mina trappor ramlar jag (stentrappor!) men det gick bra. Det var det ända.. Haha, nu har jag fått skriva om vartenda ord jag har skrivit (pga stavfel), så nu lägger jag av. Skriver kanske sen. PUss.


Kommentarer
Postat av: elin b

sv;HAHAHAHAHHA xD rm är en tävling som är riksmästerskapen :P hahahaha :D<3

2009-05-06 @ 17:56:07
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0