Risen


Onsdas.


Här sitter jag och surar. Eller.. kollar på the simpsons move på Felicia ipod.




Idag har jag på mig vita jeansleggings från Gina, ett vitt linne från Gina, grå "GirlPower" tshirt från gkås.




Tjoho! Här sitter jag på den här fredagseftermiddan och käkar risen. Så jävla gott.
Idag slutar vi 20 ver 1, då gick jag och Felicia ner till pansiot och köper lite gottigottgott. (haha)
Vi gör sällskap till gulan, där skills vi åt.. Felicia ska på cp träning för sin jävla armjävel!! Haha, är sur för att det är just på en fredag XD. Men, hon ska ringa när den är klar, så kanske vi ska hitta på något efter den.

Ikväll, vid typ 7 tiden så har jag fotbollsmatch. Matchen börjar klockan 8 på Grimsta. Hm, har ingen aning om vilka vi ska möta, men det går säkert bra! Nej, nu vill jag fortsätta äta risen i min ensamhet. Och peta ut de delar som hamnar kladdigt på tänderna. Så är det alltid :(
Pussigull ! / L

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha jadå, i tell you everyting and i ''kommer inte'' forget something höhöhöhöhöhöhööh :D <33333333333

2009-05-08 @ 15:05:01
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: malin

Vad menar du ? :O:O bilden? :O:O <3333 :)

2009-05-08 @ 15:39:50
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0